مشتری آرمانی ما
سفر با همسفرهای همپا به فراتر از مقصد میرسد.
اگر باور دارید که میتوانید و میخواهید تغییری در جهان ایجاد کنید، ما هم باور داریم که میتوانیم یارتان باشیم.
میدانیم که رسیدن به نتیجهی درست، حاصلِ همافزاییِ تیم ما و تیم مشتریست.
از برآیند تجربههایمان آموختهایم که هرچه ویژگیهای هشتگانهی زیر در منش و بینشِ تیم مشتری پررنگتر باشند، نتیجهای درستتر به دست میآید. مشتریهای آرمانی ما:
- بلندپرواز و کمالگرا هستند.
- بهخوبی کارشان را میشناسند و میدانند چه میخواهند؛
- به دنبال ایجاد تغییری مثبت در جهانِ پیرامونشان هستند؛
- درک روشنی از اهمیت رابطهی برند با مخاطبشان دارند؛
- پذیرای ایدههای جسورند و از تغییر نمیهراسند؛
- مصمم به خلق میراثی متمایز و ارزشمند هستند؛
- میدانند که در برندسازی، «چراها» همانقدر مهمند که «چهها» و «چگونهها»؛
- باور دارند که «پول» تنها عاملِ پیشرفتِ کار نیست.