بیش از ۱۵ سال فعالیت داخلی و خارجی در حوزههای میان رشتهای بهصورت علمی و تجربی ما را با راه و روش کار آشنا کرده و شبکهای منسجم از متخصصین داخلی و خارجی را برای پیشبرد بهینهی امور، سامان دادهایم؛ که در نتیجه، زیگما۸ را توانمند ساخته که بتواند به مشتریان خود در همه سطوح مشاورهی کارا بدهد و آنها را به سوی کار و کسبی پویاتر و موفقتر راهنمایی کند.
مشاوره؛ همفکریهای همافزا
- طراحی و تدوین هویت، شخصیت و جوهرهی برند
- بروشور، کاتالوگ، آگهی و پوسترهای تبلیغاتی
- طراحی و توسعهی وبسایت
- شبکههای اجتماعی (تدوین استراتژی محتوایی و مدیریت شبکههای اجتماعی)
- تدوین استراتژی محتوایی، تولید و توسعهی محتوا
- برنامهریزی، ایدهپردازی (طراحی)، اجرا و توسعه کمپینهای تبلیغاتی
- برنامهریزی، ایدهپردازی، برگزاری و مدیریت رویداد و نمایشگاه
- برنامهریزی، ایدهپردازی، برگزاری و مدیریت همایشهای معرفی کسبوکار
- دیجیتال مارکتینگ
- ایمیل مارکتینگ
- تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و محیطی
- تبلیغات و بازاریابی ویدیویی
- برنامه ریزی رسانهای
میدانیم که تکتک نقطههای تماس هر برند میتواند در سرنوشت آن برند نقشآفرین باشد. پس براساس الگوی جهانیِ درک از برندسازی، میکوشیم با نگاهی کنجکاو و کاوشگر همراهِ مشتریان خود باشیم، از آفرینش برند و بازاریابی برند گرفته تا مراقبت مستمر از جایگاه برند.
برندسازی؛ برندهای برنده
- طراحی و تدوین هویت، شخصیت و جوهرهی برند
- تعیین جایگاه برند در حال و آینده
- تدوین استراتژی برند
- بازبینی/آفرینش شعار برند
- تدوین و توسعه ارزشهای برند
- تعیین معماری و چهارچوب توسعهی برند
- بروشور، کاتالوگ و پوسترهای تبلیغاتی برند
- طراحی هویت سازمانی و برندسازی درون سازمان
- تدوین استراتژی محتوایی و مدیریت شبکههای اجتماعی
- طراحی و نظاممندسازی هویت بصری و استانداردهای گرافیکی برند (طراحی)
- برنامهریزی، ایدهپردازی و اجرای همایشهای معرفی کسبوکار
- دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال برندینگ
- مدیریت، طراحی و اجرای رویداد برندینگ
تبلیغات پیکرهایست پویا که قلب تپندهاش «خلاقیت» است. و استراتژیِ خلاق در تبلیغات یعنی بهکارگیریِ هوشمندانهی راهکارهای نوآور برای دستیابی خردمندانه به چارههایی کارآمد.
تبلیغات؛ آگهیهای آگاه
- یکپارچهسازی، توسعه و اجرای کمپینهای تبلیغاتی
- خلق و بسط ایدههای تبلیغاتی
- تحقیق، پژوهش و مطالعه بازار
- برنامهریزی و تدوین استراتژی ارتباطی بازاریابی
- تحلیل استراتژی بازاریابی شرکتها
- طراحی و برگزاری رویداد و نمایشگاه
- تولید فیلمهای تبلیغاتی و مستند صنعتی
- تبلیغات دیجیتال – تبلیغات آنلاین
- تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، رپورتاژ، تبلیغات محیطی
در ساحت گرافیک و طراحی، نیک میدانیم که چگونه میان برازندگی و کاراییِ طرح توازن برقرار کنیم تا به واسطهی اثربخشی به ارزندگی دست یابیم.
گرافیک؛ طراحیهای تردستانه
- طراحی نشان (لوگو) و نامواره (لوگوتایپ)، ملزومات اداری، استانداردسازی عناصر نوشتاری و بصری
- طراحی اقلام کمپین تبلیغاتی
- طراحی راهکارهای خلاقانه در بستهبندی
- طراحی اقلام ارتباطی و تبلیغات چاپی
- طراحی بروشور
- طراحی کاتالوگ
- طراحی پوستر
- طراحی سربرگ
- طراحی محیطی (طراحی برای رسانههای محیطی)
- طراحی سیستم یکپارچه علائم راهنما و تابلوهای مسیریابی
- طراحی اقلام تبلیغاتی فروشگاهی و نمایشگاهی
- طراحی اقلام بازاریابی
- طراحی کتابچههای راهنما
- طراحی گزارشهای سالانه
- طراحی ارائههای چندرسانهای
- طراحی غرفههای نمایشگاهی
- ساخت و اجرای طرحهای فروشگاهی
- ویدئو برای شبکههای اجتماعی
- ویدئوهای تبلیغاتی
- آگهیهای تلویزیونی
- پویانگاری
طراحیهای تردستانه زمانی در نقطههای تماس برند جلوه دارند که منجر به خلق تجربهای ویژه برای مخاطب شوند. برای پل زدن میان طرح و اجرا (چاپ و تولید) میبایست دستاندرکار هر دو سوی پل باشی. این مزیت بنیادی ماست که از همان آغاز طراحی، فرآیندهای پیش از چاپ و تولید، حین چاپ و پس از چاپ را به آزمودگی میدانیم. اینگونه است که چرخهی مدیریتِ یکدستِ کار به خروجیهای چشمنواز و دلنشین در کلاس جهانی میرسد.
چاپ؛ تولیدهای مولد
- چاپ سربرگ
- چاپ بروشور
- چاپ کاتالوگ
- چاپ، تولید و اجرای بستهبندی
- چاپ، تولید و اجرای برچسب
- چاپ و اجرای گرافیکهای داخل ساختمان
- چاپ و اجرای گرافیکهای خارج ساختمان
- طراحی هدیههای تبلیغاتی + تولید و اجرای هدایا
- طراحی و تولید جوایز تبلیغاتی
- طراحی و تولید تابلوی شرکتها و کسبوکارها
- چاپ و تولید اقلام بازاریابی
گویاترین زبان برای بیان در جهان امروز، زبان فیلم است. با گستردهشدن رسانهها، نیاز به تولید ویدئو و انیمیشن در سطوح مختلف برای موضوعات مختلف روزافزون است. در این میان، برگ برنده با کسیست که بتواند توازن درستی میان کیفیت، کمیت و همراستایی با جوهرهی برند برقرار کند.
چندرسانهای؛ انگارههای پویا
- ویدئو برای شبکههای اجتماعی
- تیزرهای تبلیغاتی
- آگهیهای تلویزیونی
- انیمیشن سهبعدی
- پویا نگاری
- موشن گرافیک
- جلوههای ویژه بصری
ما رویدادها را آنگونه طراحی و اجرا میکنیم که میهمانان تجربهی حضورشان را با خاطرهای دلچسب در ذهن گره بزنند. کار ما قراردادن پیام و هدف رویداد در بطن این تجربهی خاطرهانگیز است.
ایونت؛ رویدادهای روحانگیز
- طراحی و اجرای خلاق رویداد
- طراحی و اجرای رویدادهای لانچ محصول
- طراحی و اجرای ایونتهای داخلی
- طراح و اجرای ایونتهای فروش
- طراحی و اجرای همایشهای سازمانی
- طراحی و اجرای گردهماییهای سازمانی
ما خدمات دیجیتال را به شکلی متفاوت ارائه میدهیم. هدف ما، یکپارچه بودن پیام در همه جاست، به طوری که مرز بین آنلاین و آفلاین برای مخاطب از بین برود. ما سالها تجربه در روشهای پیدا کردن و جذب مخاطب آنلاین داریم. اما مهمتر این است که میدانیم چهطور او را به سمت تعامل با برند هدایت کنیم و این یعنی افزایش تعداد کاربران، دنبالکنندگان و طرفداران برند و درنهایت میزان فروش.
خدمات دیجیتال؛ نتیجههای مجازی
- بازاریابی دیجیتال
- طراحی، اجرا و مدیریت کمپینهای دیجیتال
- طراحی، اجرا و مدیریت کمپینهای شبکههای اجتماعی
- طراحی و توسعه وبسایت
- اینفلوئنسر مارکتینگ
- پایش و گزارشدهی از اثربخشی فعالیتهای دیجیتال
- برنامهریزی رسانههای دیجیتال
- خدمات بهینهسازی وبسایتها (SEO)
- خدمات تولید محتوای متنی، تصویری و ویدیویی