مراحل طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی 360 درجه موفق
شنبه, 04 فوریه 2023 / Published in عمومی
حتما برایتان پیش آمده که تبلیغ خاصی از یک برند را در آگهی تلویزیونی، بیلبوردهای تبلیغاتی، شبکه‌های اجتماعی ببینید. این نوع تبلیغات، معمولاً بخشی از یک کمپین تبلیغاتی 360 درجه هستند که از تمام راه‌های ممکن برای معرفی محصول یا خدمات استفاده می‌کنند. در این مقاله، به معرفی کمپین‌های تبلیغاتی 360 درجه می‌پردازیم. بنابراین اگر
اگر به فکر بازاریابی و برندینگ در شبکه‌های اجتماعی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این چهار نکته اساسی را به کار بگیرید.
شنبه, 21 ژانویه 2023 / Published in عمومی
طی چند سال گذشته و با گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، بیشتر برندها و کاروکسب‌ها اهمیت جایگاه دیجیتال مارکتینگ را درک کرده‌اند. باوجوداین، همه‌ی برندها در این زمینه خوب عمل نمی‌کنند. برای مثال، یکی از عرصه‌های بازاریابی دیجیتال، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. متأسفانه بسیاری از کاروکسب‌ها بااینکه در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند
شنبه, 14 ژانویه 2023 / Published in عمومی
بازاریابی، برندسازی، تبلیغات «هیچ ثروتی چون دانایی و هیچ فقری همچون جهالت وجود ندارد» این جمله‌ای از بوداست که در کتاب جدیدمان با عنوان «اندر آداب ارتباط خلاق» به آن اشاره کرده‌ایم. در سراسر این کتابِ 330 صفحه‌ای که با رنگ‌های جذاب طراحی و صفحه‌آرایی شده است، می‌توانید جملات و نقل‌ قول‌هایی اثرگذار از مشاهیر
8 practical methods we at Zigma8 use when designing your brand Identity in Qatar
شنبه, 07 ژانویه 2023 / Published in عمومی
در این مطلب کوتاه، نکاتی درباره‌ی طراحی هویت برند، به‌عنوان بخشی مهم از فرایند برندینگ خواهیم گفت. نکاتی که همیشه در آژانس تبلیغاتی 360 درجه‌ی زیگما8 رعایت می‌کنیم. بنابراین اگر تمایل دارید درباره هویت برند و اهمیت آن در برندسازی بیشتر بدانید، تا انتهای متن همراه ما باشید. اهمیت هویت برند در موفقیت برندسازی ما
هدایای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه
شنبه, 31 دسامبر 2022 / Published in عمومی
صاحبان صنایع برای آنکه بتوانند خدمات و محصولات خود، یا به‌عبارت دیگر، برند خود را به جامعه هدف معرفی کنند؛ روش‌های متنوعی را امتحان می‌کنند. هدیه‌ی تبلیغاتی یکی از دردسترس‌ترین راهکارهاست. سازمان‌ها و صاحبان برند اجناسی را انتخاب کرده، لوگو و نام برند خود را بر روی آن حک می‌کنند و در برنامه‌های متنوع بازاریابی
شنبه, 24 دسامبر 2022 / Published in عمومی
DesignRush پلتفرمی برای شناسایی کاروکسب‌های خلاق موسسه Design Rush (دیزاین راش)، آژانس تبلیغاتی 360 درجه‌ی زیگما8 را به‌عنوان برترین آژانس در حوزه‌ی طراحی بسته‌بندی در ایران برگزیده است. DesignRush  پلتفرمی بین‌المللی‌ست که می‌کوشد کاروکسب‌های خلاق را به بهترین آژانس‌های تبلیغات، بازاریابی، برندینگ، طراحی، تولید محتوای خلاق و… معرفی ‌کند. برترین آژانس در حوزه‌ی طراحی بسته‌بندی
اجرای موثر دیجیتال مارکتینگ در رسانه‌های اجتماعی
شنبه, 17 دسامبر 2022 / Published in عمومی
کاروکسب‌های آنلاین، همواره به‌دنبال یافتن فرصت‌ها و روش‌های پربازده در فضای دیجیتال هستند. برنامه‌ریزی رسانه‌ای دقیق و سرمایه‌گذاری در دیجیتال مارکتینگ برای برندها می‌تواند راهکار مناسبی برای جذب مشتریان بیشتری باشد. پس از مطالعه‌ی این مطلب  به اهمیت بازاریابی دیجیتال و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در توسعه‌ی کاروکسب‌تان پی می‌برید. روش‌های بازاریابی دیجیتال منظور از عبارت
شنبه, 10 دسامبر 2022 / Published in عمومی
هفته‌ای نیست که برندی بین‌المللی یا داخلی با ما تماس نگیرد و درباره‌ی آشنایی با بازار از ما مشاوره نگیرد! در این مشاوره‌ها ما در آژانس تبلیغاتی 360 درجه‌ی خلاق زیگما8، در تلاشیم تا با نیازها و نگرانی‌های افرادی باخبر شویم که مسئول هدایت ارتباطات بازاریابی برندها هستند. ما به‌خوبی می‌دانیم که پیدا کردن راه
شنبه, 03 دسامبر 2022 / Published in عمومی
متنی که در ادامه می‌خوانید، ترجمه‌ی یک گزارش از Financial Tribune است که در آن از وضعیت صنعت تبلیغات، برندسازی و بازاریابی در ایران صحبت شده است. این گزارش، به نقش فعالان حوزه‌ی ارتباطات بازاریابی در توسعه و رشد اقتصادی کشور اشاره دارد و اطلاعات مفیدی در این زمینه ارائه کرده است. البته زمان انتشار
شنبه, 26 نوامبر 2022 / Published in عمومی
در بازار شلوغ کاروکسب‌های امروز، محبوبیت برند حرف اول را می‌زند و ایجاد تعامل با مشتریان، یک مزیت رقابتی قابل اتکاست. حال سوال اینجاست که چگونه می‌توان بدون صرف هزینه‌ی زیاد در برندینگ و بازاریابی دیجیتال موفق بود؟ پاسخ ساده است: بهتر است بهترین آژانس تبلیغات دیجیتال را بیابید تا بتواند تعامل خوبی بین شما
شنبه, 19 نوامبر 2022 / Published in عمومی
با افزایش به کارگیری روش‌های دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین توسط برندها، اصطلاحاتی همچون بازاریابی درون‌گرا و بازاریابی برون‌گرا بیش از پیش کاربرد پیدا کرده‌اند. اما با وجود تمام بحث‌هایی که درمورد شباهت‌ها و تفاوت‌های این دو رویکرد میان فعالان حوزه‌ی بازاریابی وجود دارد، بسیاری هنوز با تعریف دقیق و  کاربرد آن‌ها آشنا نیستند. به
شنبه, 12 نوامبر 2022 / Published in عمومی
مفاهیم ATL و BTL در بازاریابی و تبلیغات در سال‌های اخیر، صنعت تبلیغات همواره توانسته کمپین‌ها را با عناوینی همچون:بالای خط (ATL (ABOVE THE LINE، پایین خط (BTL (BELOW THE LINE ADVERTISING و پس از آن دیجیتال طبقه‌بندی کند. اما با گذشت زمان متخصصان و فعالان حوزه‌ی تبلیغات دریافتند که تعریف مفاهیم مختلف با این
TOP