Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rocket domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function wp_enqueue_style was called incorrectly. Scripts and styles should not be registered or enqueued until the wp_enqueue_scripts, admin_enqueue_scripts, or login_enqueue_scripts hooks. This notice was triggered by the font handle. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3.0 افزوده شده است.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. بارگذاری ترجمه برای دامنه zn_framework زودتر از حد مجاز فراخوانی شد. این معمولاً نشان‌دهندهٔ اجرای کدی در افزونه یا پوسته است که خیلی زود اجرا شده است. ترجمه‌ها باید در عملیات init یا بعد از آن بارگذاری شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 6.7.0 افزوده شده است.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Deprecated: Optional parameter $options declared before required parameter $alpha is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 3343

Deprecated: key(): Calling key() on an object is deprecated in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 790

Deprecated: key(): Calling key() on an object is deprecated in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 814

Deprecated: Optional parameter $depth declared before required parameter $output is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/hg-theme-framework/inc/mega-menu/class-mega-menu.php on line 152

Deprecated: Optional parameter $post_id declared before required parameter $width is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/zion-builder/hg-framework/inc/image-resizer/class-image-resize.php on line 287

Deprecated: Optional parameter $attachment_id declared before required parameter $width is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/zion-builder/hg-framework/inc/image-resizer/class-image-resize.php on line 296
کارنگارهای حوزه‌ی تبلیغات و مارکتینگ زیگما8
برندسازی و تبلیغات
چهارشنبه, 13 جولای 2022 / Published in عمومی
در این مطلب، متن ترجمه‌شده‌ی مصاحبه‌ی Huffington post با مدیر عامل آژانس 360 درجه زیگما8 -دکتر میر دامون میر- آمده است. او در این گفت‌وگو، توصیه‌های کاربردی درباره‌ی برندسازی و تبلیغات ارائه کرده است. دکتر میر دامون میر، مدیر عامل تنها آژانس دیجیتال و 360درجه تبلیغات، بازاریابی و برندینگ ایرانی‌ست که بعد از رفع تحریم‌های
اهمیت ایده‌آل‌های برند در لانچ برند و لانچ محصول (
دوشنبه, 27 ژوئن 2022 / Published in عمومی
اگر می‌خواهید بدانید که در نظر داشتن آرمان‌های برند، چگونه می‌تواند در موفقیت کاروکسب برند تأثیر داشته باشد، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. در ادامه‌ی این مطلب از آرمان‌هایی می‌گوییم که در آژانس تبلیغاتی 360 درجه زیگما8 برای مراحل مختلف برندینگ، از طراحی برند تا کمپین‌های تبلیغاتی، درنظر گرفته می‌شود. اهمیت ایده‌آل‌های برند در
تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر فرآیند برندسازی و تبلیغات
دوشنبه, 16 می 2022 / Published in عمومی
اگر می‌خواهید بدانید که گسترش روزافزون استفاده از رسانه‌های اجتماعی، چه اثری بر روش ارتباط برندها با مشتریانشان دارد و یک آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای چطور از این فضا برای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات دیجیتال خلاق استفاده می‌کند، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. رفتار مصرف‌کننده و دیجیتال مارکتینگ مصرف‌کننده‌ها دیگر چهره‌ای ناشناس در
بازاریابی دیجیتال و برندسازی (برندینگ) در کلاس جهانی
دوشنبه, 09 می 2022 / Published in عمومی
در این یادداشت، می‎‌خواهیم به این پرسش اساسی پاسخ ‌دهیم که چگونه می‌توان برندها را با موفقیت از مرزهای جغرافیایی عبور داد بی آنکه در این انتقال آسیبی متوجهشان شود. پاسخ این پرسش تنها و تنها در دست آژانس‌های تبلیغاتی حرفه‌ای و چندفرهنگی است و زیگما۸ یکی از این آژانس‌هاست. آنچه در ادامه خواهید خواند،
معماری برند در فرآیند برندینگ چه معنایی دارد؟
دوشنبه, 02 می 2022 / Published in عمومی
اگر می‌خواهید بدانید که معماری برند چیست و چه جایگاهی در برندینگ و مارکتینگ دارد و همچنین چگونه می‌تواند آینده شرکت یا سازمانی را شکل دهد، تا انتهای مطلب همراه ما باشید. در این متن، معماری برند را از نقطه نظر یک آژانس برندینگ حرفه‌ای بین‌المللی بررسی می‌کنیم. معماری برند در فرآیند برندینگ چه معنایی
نام‌گذاری برند، تنها یک مرحله از مراحل آغازین فرآیند برندسازی و برندینگ است
دوشنبه, 25 آوریل 2022 / Published in عمومی
چگونه نام مناسبی برای برندمان انتخاب کنیم؟ این سوالی‌ست که تمام کارآفرینان، مدیران و صاحبان برند با آن روبرو می‌شوند. در این مطلب، قصد داریم روش نام‌گذاری برند در آژانس تبلیغاتی ۳۶۰ درجه زیگما۸ را توضیح دهیم؛ روشی که بارها و بارها امتحان کردیم و از آن نتیجه گرفتیم. بنابراین اگر می‌خواهید با فرایندِ درستِ
تاثیر یک شرکت تبلیغاتی در ساختن تجربه‌ای خوب برای مشتری؛ یک اصل مهم در مسیر بازاریابی
دوشنبه, 11 آوریل 2022 / Published in عمومی
بهترین آژانس‌های تبلیغاتی به شما می‌گویند که تجربه مشتری به یاد ماندنی‌تر از لوگوی برند شماست، به این معنا که مشتری، تجربیات را به‌خوبی به خاطر می‌سپارد حتی پیش از آنکه لوگوی برند را بشناسد. به همین دلیل است که شما باید به همان اندازه که در طراحی لوگو و برند خود دقت می‌کنید، در
نقش ابر ایده برند در طراحی و اجرای فعالیت‌های برندسازی و تبلیغات
دوشنبه, 04 آوریل 2022 / Published in عمومی
داشتن یک ابر ایده فراگیر برای هر برند پیش‌زمینه موفقیت آن برند است. در این متن با ابر ایده و نقش آن در رابطه‌ی برند با مخاطب آشنا می‌شویم. بنابراین اگر می‌خواهید در کار و کسب خود موفق باشید یا برندتان را به‌نام کنید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. ابر ایده‌ی برند؛ یک
جایگاه‌سازی برند؛ پیش‌نیازی برای فعالیت‌های دیگر برندسازی، تبلیغات و بازاریابی
دوشنبه, 28 مارس 2022 / Published in عمومی
در این مطلب قصد داریم تا شما را با مفهوم جایگاه برند و نقش آن در فرایند برندسازی آشنا کنیم. بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که جایگاه‌سازی برند (Brand Positioning) چیست و چطور می‌تواند باعث موفقیت بیشتر برند شود، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. نقش جایگاه‌یابی برند در فرآیند برندسازی هر برند موفق
Brand strategy in Oman is made on an insight that is aligned with organization strategy
دوشنبه, 21 مارس 2022 / Published in عمومی
برای دستیابی به هدف مدنظر برند و موفقیت در برندسازی، بهتر است بدانید که استراتژی برند چیست و چه ضرورتی برای کاروکسب‌ها دارد. برای آشنایی با این مفهوم، تا انتهای این متن کوتاه همراه ما باشید. استراتژی برند موثر کدام است؟ استراتژی برند هنگامی می‌تواند مؤثر باشد که ایده‌ای مرکزی و هماهنگ با برنامه‌ها، رفتارها
8 مورد از الزامات برند برای برندسازی از آژانس تبلیغاتی زیگما8
دوشنبه, 14 مارس 2022 / Published in عمومی
اگر می‌خواهید فرآیند برندسازی را گام به گام و به خوبی پیش ببرید و به هدف‌های مدنظر برندتان برسید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید. در این مقاله، آژانس برندینگ زیگما۸، فهرستی از ۸ نکته و پیش‌نیاز برای تجلی بهتر برند، ارائه کرده است. ۱. بپذیریم که در دنیای برندها زندگی می‌کنیم. ما در آژانس
تاثیر شعار تبلیغاتی برند (تگ لاین) بر هویت بصری برند
دوشنبه, 07 مارس 2022 / Published in عمومی
شعار تبلیغاتی برند چیست؟ شعار تبلیغاتی، عبارت یا جمله‌ای کوتاه است که کلمات آن با مهارت و دقت خاصی انتخاب می‌شوند و در کنار هم قرار می‌گیرند تا مفهوم خاصی را به مخاطب منتقل کنند.  شعار تبلیغاتی در تلاش است تا در موجزترین کلام، ماهیت، شخصیت و جایگاه برند را نشان ‌دهد و آن را
TOP
Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 5471