Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rocket domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function wp_enqueue_style was called incorrectly. Scripts and styles should not be registered or enqueued until the wp_enqueue_scripts, admin_enqueue_scripts, or login_enqueue_scripts hooks. This notice was triggered by the font handle. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3.0 افزوده شده است.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. بارگذاری ترجمه برای دامنه zn_framework زودتر از حد مجاز فراخوانی شد. این معمولاً نشان‌دهندهٔ اجرای کدی در افزونه یا پوسته است که خیلی زود اجرا شده است. ترجمه‌ها باید در عملیات init یا بعد از آن بارگذاری شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 6.7.0 افزوده شده است.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Deprecated: Optional parameter $options declared before required parameter $alpha is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 3343

Deprecated: key(): Calling key() on an object is deprecated in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 790

Deprecated: key(): Calling key() on an object is deprecated in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 814

Deprecated: Optional parameter $depth declared before required parameter $output is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/hg-theme-framework/inc/mega-menu/class-mega-menu.php on line 152

Deprecated: Optional parameter $post_id declared before required parameter $width is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/zion-builder/hg-framework/inc/image-resizer/class-image-resize.php on line 287

Deprecated: Optional parameter $attachment_id declared before required parameter $width is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/zion-builder/hg-framework/inc/image-resizer/class-image-resize.php on line 296
هدایای تبلیغاتی؛ گزینه‌ای سخت یا آسان برای بازاریابی و برندینگ؟ - زیگما8

زیگما8

  • English
  • Italiano
  • Español
  • العربية
  • فارسی
  • Français
  • 简体中文
  • خانه
  • درباره
  • خدمات
  • کارها
  • ویدئوها
  • تیم
  • کارنگار
  • تماس
هدایای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه
Zigma8
شنبه, 31 دسامبر 2022 / Published in عمومی

هدایای تبلیغاتی؛ گزینه‌ای سخت یا آسان برای بازاریابی و برندینگ؟

صاحبان صنایع برای آنکه بتوانند خدمات و محصولات خود، یا به‌عبارت دیگر، برند خود را به جامعه هدف معرفی کنند؛ روش‌های متنوعی را امتحان می‌کنند. هدیه‌ی تبلیغاتی یکی از دردسترس‌ترین راهکارهاست. سازمان‌ها و صاحبان برند اجناسی را انتخاب کرده، لوگو و نام برند خود را بر روی آن حک می‌کنند و در برنامه‌های متنوع بازاریابی به دست مخاطبانشان می‌رسانند. اما این همه‌ی ماجرا نیست!

بهترین راه برای تهیه هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی در زمان‌ها و مکان‌های مشخصی به مجموعه‌ای مشخص از مخاطبانِ صاحبان برند، تقدیم می‌شود. این هدایا می‌تواند در یک رویداد، همایش یا به‌عنوان بخشی از کمپین بازاریابی چریکی عرضه شود. بهترین راه برای طراحی، انتخاب و تهیه‌ی این هدایای تبلیغاتی، همکاری با شرکت‌های تبلیغاتی است که در حوزه‌ی طراحی بسته‌بندی و تولید محتوای خلاق، تجربه‌های ارزشمندی دارند.

هدایای تبلیغاتی در بازار ایران

در بازار ایران هدایای تبلیغاتی به برخی آیتم‌های تکرارشونده همچون تقویم رومیزی، تقویم دیواری، دفترچه‌ی یادداشت، خودکار، ماگ، تیشرت، پوشه، کیف‌دستی هدیه و… محدود می‌شود. بنابراین سازمان‌ها پس از گذشت چند سال، با چالش تکراری بودن هدایای تبلیغاتی روبه‌رو هستند که باید برای آن راه‌حلی بیابند.

هدایای تبلیغاتی و مخاطبان صاحبان برند

چالش دیگر برای تهیه‌ی هدایای تبلیغاتی به مناسبت‌های مختلف همچون نوروز، افتتاحیه، سالگردها و … آن است که سازمان‌ها با دو طیف مشخص و متفاوت از مخاطبان روبه‌رو هستند: مخاطبان عام و مخاطبان خاص. آیا می‌توان همان هدیه‌ای که به کارمندان ساده‌ی شرکت تقدیم می‌شود، به سهامداران، مدیران عامل و شرکا، هدیه داد؟

موفقیت در برندینگ و بازاریابی با هدایای تبلیغاتی

اما مشکلات هدایای تبلیغاتی به دو چالش قبلی ختم نمی‌شود. بازار هدایای تبلیغاتی ایران، مملو از کالاهای بی‌کیفیت ساخت کشور چین است که صاحبان برند نمی‌توانند با انتخاب این اجناس کم‌کیفیت یا بی‌کیفیت موجود، به‌خوبی در حوزه‌ی برندینگ و معرفی برند خود موفق باشند.

ایده‌های خلاقانه برای طراحی بهترین هدایای تبلیغاتی

آژانس تبلیغاتی 360 درجه‌ی زیگما8، همچون همیشه با نیازسنجی‌های دقیق صاحبان برند و نیز آشنایی با فضای بازارِ کالاهای تبلیغاتی توانسته است راه‌حل مناسبی به برندها ارائه دهد. ما در زیگما8، آژانس ارتباط خلاق 360 درجه، با بهره‌گیری از  ایده‌های خلاقانه و استراتژیک، تلاش می‌کنیم تا انتظارات سطح بالای مخاطبانمان را پاسخ دهیم و به ‌آنها کمک کنیم تا در حوزه‌ی بازاریابی و برندسازی، مشاوری آگاه و راهگشا داشته باشند.

برندینگ و مارکتینگ با هدایای تبلیغاتی خلاقانه

برندها می‌توانند با هدایای تبلیغاتی با کیفیت، خاص و متنوع بر مخاطبان خود تأثیر بگذارند و  از این راه فرآیند برندینگ و ترویج محصولات یا خدماتشان را آسان‌تر انجام دهند. بنابراین در این مسیر، صاحبان برند می‌توانند با همکاری آژانس‌های تبلیغاتی خلاق و حرفه‌ای برای کالا و هدایای تبلیغاتی برند خود طراحی‌های ویژه‌ای داشته باشند.

با ما در آژانس تبلیغاتی زیگما8 تماس بگیرید تا باهم برای طراحی هدایای تبلیغاتی خلاقانه‌ و باکیفیت هم‌فکری و برنامه‌ریزی کنیم.

برای آشنایی با برخی از  هدایای تبلیغاتی که توسط زیگما8 طراحی و تولید شده‌اند، می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

هدیه یلدا

هدیه کریسمس

  • Tweet

What you can read next

reading this article is proof of how digital marketing in  works.
دیجیتال مارکتینگ از نگاه آژانس بازاریابی دیجیتال زیگما8
Creating impressive product labels in Dubai
راهنمای طراحی لیبل یا برچسب کالا و تأثیر آن بر برندینگ
تأثیر شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال
برندینگ و بازاریابی در اینستاگرام

Search

دسته ها

  • Advertising
  • عمومی

جدیدترین مطالب

  • مراحل طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی 360 درجه موفق

    طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی 360 درجه

  • اگر به فکر بازاریابی و برندینگ در شبکه‌های اجتماعی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این چهار نکته اساسی را به کار بگیرید.

    چهار گام مهم برای تولید محتوای مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

  • کتاب زیگما8، با عنوان «اندر آداب ارتباط خلاق» درباره‌ی بازاریابی، برندسازی و تبلیغات

  • 8 practical methods we at Zigma8 use when designing your brand Identity in Qatar

    8 نکته کاربردی برای طراحی هویت برند در فرایند برندسازی

  • زیگما8، برگزیده بهترین طراحی بسته‌بندی از Design Rush

تگها

ZIGMA8 | 360º Creative Communications
  • ویتنام
  • اوکراین
  • آلمان
  • کانادا
  • ایران
  • ویتنام
  • اوکراین
  • آلمان
  • کانادا
  • ایران
hello@v2.z84u.ir
Copyright © 2023 Zigma8. All rights reserved.

hello@v2.z84u.ir

Copyright © 2023 Zigma8. All rights reserved.

TOP
Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 5471