Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rocket domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function wp_enqueue_style was called incorrectly. Scripts and styles should not be registered or enqueued until the wp_enqueue_scripts, admin_enqueue_scripts, or login_enqueue_scripts hooks. This notice was triggered by the font handle. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3.0 افزوده شده است.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. بارگذاری ترجمه برای دامنه zn_framework زودتر از حد مجاز فراخوانی شد. این معمولاً نشان‌دهندهٔ اجرای کدی در افزونه یا پوسته است که خیلی زود اجرا شده است. ترجمه‌ها باید در عملیات init یا بعد از آن بارگذاری شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 6.7.0 افزوده شده است.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Deprecated: Optional parameter $options declared before required parameter $alpha is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 3343

Deprecated: key(): Calling key() on an object is deprecated in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 790

Deprecated: key(): Calling key() on an object is deprecated in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 814

Deprecated: Optional parameter $depth declared before required parameter $output is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/hg-theme-framework/inc/mega-menu/class-mega-menu.php on line 152

Deprecated: Optional parameter $post_id declared before required parameter $width is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/zion-builder/hg-framework/inc/image-resizer/class-image-resize.php on line 287

Deprecated: Optional parameter $attachment_id declared before required parameter $width is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/zion-builder/hg-framework/inc/image-resizer/class-image-resize.php on line 296
شبکه‌های اجتماعی و نقش آن‌ها در دیجیتال مارکتینگ - زیگما8

زیگما8

  • English
  • Italiano
  • Español
  • العربية
  • فارسی
  • Français
  • 简体中文
  • خانه
  • درباره
  • خدمات
  • کارها
  • ویدئوها
  • تیم
  • کارنگار
  • تماس
تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر فرآیند برندسازی و تبلیغات
Zigma8
دوشنبه, 16 می 2022 / Published in عمومی

شبکه‌های اجتماعی و نقش آن‌ها در دیجیتال مارکتینگ

اگر می‌خواهید بدانید که گسترش روزافزون استفاده از رسانه‌های اجتماعی، چه اثری بر روش ارتباط برندها با مشتریانشان دارد و یک آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای چطور از این فضا برای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات دیجیتال خلاق استفاده می‌کند، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

رفتار مصرف‌کننده و دیجیتال مارکتینگ

مصرف‌کننده‌ها دیگر چهره‌ای ناشناس در یک گزارش آماری نیستند، بلکه تبدیل به شرکت‌کننده‌‌های پویایی شدند که با ابزارهایی چون «اشتراک گذاری»، «تگ کردن»، «کامنت گذاشتن» و «لایک کردن» در فرآیند برندسازی سهیم هستند.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر فرآیند برندسازی و تبلیغات

با ظهور شبکه‌های اجتماعی ارتباطی، بازار جهانی به‌گونه‌ای تغییر یافته است که در آن همگی می‌توانند نقش‌های فروشنده، تولید کننده، تأمین کننده، توزیع کننده و خریدار را ایفا کنند. در دنیای بازاریابی دیجیتال و برندسازی، چیزی نیست که تحت تأثیر فناوری دیجیتال قرار نگرفته باشد. شبکه‌های اجتماعی، نه‌تنها خودِ بازی بلکه میدان بازی را هم تغییر داده‌اند. اگر بپذیریم که «برند آن چیزی نیست که شما درمورد آن می‌گویید، بلکه چیزی است که دیگران درمورد آن می‌گویند»، باید این را هم بپذیریم که این روزها با حضور مخاطبان در فضای آنلاین امکانات بیشتری وجود دارد تا دیگران بتوانند نظرات خود را درمورد یک برند بیان کنند، بنابراین می‌توان گفت شبکه‌های اجتماعی بر روند فعالیت برند و فرآیند برندینگ و تبلیغات تأثیر چشمگیری دارد.

دیجیتال مارکتینگ موفق با کمک آژانس تبلیغاتی خلاق

ما در آژانس تبلیغاتی زیگما8، تلاش می‌کنیم که آن‌چه شما درباره‌ی برند خود می‌گویید، به آن‌چه دیگران درباره‌ی برند شما می‌گویند، نزدیک باشد و به‌خوبی می‌دانیم این کار، کاری پیچیده است، این را نیز می‌دانیم که شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی دیجیتال و برندینگ را سخت‌تر کرده‌اند و چالش‌های گوناگونی را پیش روی برندها گذاشته‌اند. ولی ما با شایسته‌ترین ایده‌پردازی برای کمپین تبلیغاتی، طراحی کمپین دیجیتال، تولید محتوای خلاق و در نهایت اجرای کمپین دیجیتال، این ایده را عملی می‌کنیم.

 بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و ارتباط با مخاطبان برند

شبکه‌های اجتماعی تنها یکی از نقاط تماس متعدد برند هستند ولیکن با توجه به دینامیک نوظهور آنها، مستلزم برنامه‌ریزی استراتژیک، تولید محتوای منسجم، حضور همگن و … هستند که به یک برنامه‌ی ارتباطی دیجیتال یکپارچه منتهی می‌شود. ورود به چنین فضایی، بدون آمادگی و تدارک به‌مثابه‌ی ورود به یک میدان مین است که چه بسا آسیب آن بیش از سود آن باشد.

برای مثال برخی شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر در ایران فیلتر شده‌اند. اگرچه مشتریان می‌توانند با کمک فیلترشکن‌های گوناگون از آنها استفاده کنند ولی این مسیر را به‌هیچ عنوان برای برندها توصیه نمی‌کنیم. ما آژانس تبلیغات دیجیتال زیگما8، با شما همکاری می‌کنیم تا نقاط تماس استراتژیک و در عین حال ایمن را برای برقراری ارتباط با برند خود انتخاب کنید؛ تا به حداکثر ارتباط با مخاطب و با حداقل ریسک برسید.

اینستاگرام، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی برای دیجیتال مارکتینگ

با در نظر گرفتن اینکه اینستاگرام در ایران مانند دیگر کشورها قابل استفاده نیست و استفاده کنندگان به همه‌ی امکانات این پلتفرم دسترسی ندارند، ولی یکی از پلتفرم‌های ایمن و بسیار محبوب ایرانی‌ها است و استفاده از آن به دلیل محبوبیتش، توصیه می‌شود. ما در زیگما8 به برندهای زیادی کمک کرده‌ایم تا از طریق این پلتفرم، روابط جدیدی را با مشتریان خود به‌طور کارآمد و مؤثر ایجاد کنند و همچنین برندشان را از طریق کمپین‌های موفق دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و تبلیغات دیجیتال خلاق، شکل دهند.

 تبلیغات و بازاریابی دیجیتال با استفاده از شبکه‌های اجتماعی اگر به فکر بازاریابی دیجیتال و استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات برند خود و برندینگ هستید، با ما تماس بگیرید تا در کنار هم، بهترین راه را پیدا کنیم. آژانس تبلیغات دیجیتال زیگما8، در حوزه‌های مختلفی مانند ایده‌پردازی کمپین تبلیغاتی، طراحی کمپین دیجیتال، اجرای کمپین دیجیتال، تولید محتوا و تبلیغات دیجیتال خلاق به مشتریان خود کمک می‌کند تا به اهداف‌ مدنظرشان دست پیدا کنند.

  • Tweet

What you can read next

8 مورد از الزامات برند برای برندسازی از آژانس تبلیغاتی زیگما8
الزامات برند؛ چگونه از بایسته‌های برندسازی برای مطرح شدن برند خود استفاده کنیم.
Brand strategy in Oman is made on an insight that is aligned with organization strategy
استراتژی برند و ضرورت آن در برندسازی (برندینگ)
مراحل طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی 360 درجه موفق
طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی 360 درجه

Search

دسته ها

  • Advertising
  • عمومی

جدیدترین مطالب

  • مراحل طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی 360 درجه موفق

    طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی 360 درجه

  • اگر به فکر بازاریابی و برندینگ در شبکه‌های اجتماعی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این چهار نکته اساسی را به کار بگیرید.

    چهار گام مهم برای تولید محتوای مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

  • کتاب زیگما8، با عنوان «اندر آداب ارتباط خلاق» درباره‌ی بازاریابی، برندسازی و تبلیغات

  • 8 practical methods we at Zigma8 use when designing your brand Identity in Qatar

    8 نکته کاربردی برای طراحی هویت برند در فرایند برندسازی

  • هدایای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه

    هدایای تبلیغاتی؛ گزینه‌ای سخت یا آسان برای بازاریابی و برندینگ؟

تگها

ZIGMA8 | 360º Creative Communications
  • ویتنام
  • اوکراین
  • آلمان
  • کانادا
  • ایران
  • ویتنام
  • اوکراین
  • آلمان
  • کانادا
  • ایران
hello@v2.z84u.ir
Copyright © 2023 Zigma8. All rights reserved.

hello@v2.z84u.ir

Copyright © 2023 Zigma8. All rights reserved.

TOP
Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 5471