Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rocket domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function wp_enqueue_style was called incorrectly. Scripts and styles should not be registered or enqueued until the wp_enqueue_scripts, admin_enqueue_scripts, or login_enqueue_scripts hooks. This notice was triggered by the font handle. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3.0 افزوده شده است.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. بارگذاری ترجمه برای دامنه zn_framework زودتر از حد مجاز فراخوانی شد. این معمولاً نشان‌دهندهٔ اجرای کدی در افزونه یا پوسته است که خیلی زود اجرا شده است. ترجمه‌ها باید در عملیات init یا بعد از آن بارگذاری شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 6.7.0 افزوده شده است.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Deprecated: Optional parameter $options declared before required parameter $alpha is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 3343

Deprecated: key(): Calling key() on an object is deprecated in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 790

Deprecated: key(): Calling key() on an object is deprecated in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 814

Deprecated: Optional parameter $depth declared before required parameter $output is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/hg-theme-framework/inc/mega-menu/class-mega-menu.php on line 152

Deprecated: Optional parameter $post_id declared before required parameter $width is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/zion-builder/hg-framework/inc/image-resizer/class-image-resize.php on line 287

Deprecated: Optional parameter $attachment_id declared before required parameter $width is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/zion-builder/hg-framework/inc/image-resizer/class-image-resize.php on line 296
بایستگی معماری برند در فرآیند برندینگ و مارکتینگ - زیگما8

زیگما8

  • English
  • Italiano
  • Español
  • العربية
  • فارسی
  • Français
  • 简体中文
  • خانه
  • درباره
  • خدمات
  • کارها
  • ویدئوها
  • تیم
  • کارنگار
  • تماس
معماری برند در فرآیند برندینگ چه معنایی دارد؟
Zigma8
دوشنبه, 02 می 2022 / Published in عمومی

بایستگی معماری برند در فرآیند برندینگ و مارکتینگ

اگر می‌خواهید بدانید که معماری برند چیست و چه جایگاهی در برندینگ و مارکتینگ دارد و همچنین چگونه می‌تواند آینده شرکت یا سازمانی را شکل دهد، تا انتهای مطلب همراه ما باشید. در این متن، معماری برند را از نقطه نظر یک آژانس برندینگ حرفه‌ای بین‌المللی بررسی می‌کنیم.

معماری برند در فرآیند برندینگ چه معنایی دارد؟

معماری برند به سلسله مراتب و ساختار برندها در چهارچوب یک سازمان واحد اشاره دارد. هنگامی که از معماری برند حرف می‌زنیم، منظورمان داشتن روابط متقابل بین شرکت اصلی، شرکت‌های زیرمجموعه، محصولات و خدمات است و این رابطه‌ها براساس استراتژی‌های کلان بازاریابی (مارکتینگ) است. برای تدوین یک معماری برند موفق، ایجاد ثبات، نظم دیداری و کلامی، فکر و هدف برای عناصر متفاوت مهم است؛ به این معنی که همه عناصر تشکیل دهنده‌ی برند، باید هدفمند و یکپارچه باشند، به هم مرتبط باشند ولی براساس استراتژی تعیین شده برای برند پیش روند.

تأثیر معماری برند بر فرآیند برندسازی (برندینگ)

در ایران امروزی، بازارها همواره در حال رشد هستند و شرکت‌ها به‌سرعت در حال اضافه‌کردن برندهای جدید به مجموعه خود هستند. با گسترش هر خانواده از برندها، روابط بین آنها بر روی یکدیگر تأثیر بیشتری می‌گذارند که این تأثیرگذاری می‌تواند به نتایج بی‌اثر یا حتی منفی در فرآیند برندینگ و بازاریابی (مارکتینگ) ختم شود؛ به این معنا که باید پیش از اضافه کردن محصول جدید، به تأثیرگذاری آن روی محصولات قبلی فکر کنیم.

خلق معماری برند کارآمد در آژانس برندینگ و مارکتینگ خلاق

در زیگما۸، آژانس بازاریابی و تبلیغات خلاق، نه تنها برای توسعه استراتژی یک برند گام برمی‌داریم، بلکه سعی می‌کنیم یک معماری برند کارآمد و مؤثر در نظر بگیریم. چنین رویکردی باعث می‌شود که ارتباط بین خانواده‌ی برندها منسجم و یکپارچه باقی بماند و همچنین از اثرات مضر و زیان‌های احتمالی جلوگیری کند. این یعنی اگر به فکر لانچ برند یا لانچ محصول جدیدی هستید، حتما باید آن را تحت قاعده‌ی معماری برند انجام دهید.

چند سوال استراتژیک پیش از خلق معماری برند مطرح می‌شود که بهتر است پاسخ آنها را پیش از مواجه شدن با آنها بدانید. یک آژانس تبلیغاتی خوب و کارآمد می‌تواند در این مسیر همراه شما باشد.

۱. مخاطب اصلی برند کیست؟

۲. سهم فعلی برند در میان برندهای شرکت مادر، زیرمجموعه‌ها و محصولات و خدمات آن‌ها چه‌قدر است؟

۳. بودجه بازاریابی (مارکتینگ) چقدر است؟

۴.  مزایا و معایب استفاده از نام برند مادر برای برند جدید چیست؟

۵.  آیا جایگاه مطلوب برند جدید، به‌گونه‌ای‌ست که بهتر است از برند مادر فاصله بگیرد؟

۶.  آیا برندسازی مشترک (co-branding) باعث سردرگمی مصرف‌کنندگان می‌شود یا می‌تواند برای برند خوب باشد؟

۷.  آیا باید همیشه اطمینان حاصل کنیم که شرکت مادر در موقعیت ثانویه مشاهده می‌شود؟

۸.  چگونه برندِ مستقل برای این بخش جدید از سازمان را خلق می‌کنیم؟

پاسخ به تمام این پرسش‌ها، نه‌تنها در طراحی معماری برند ضروری است، بلکه در فعالیت‌های دیگری مانند تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات دیجیتال خلاق و در یک کلام استراتژی طراحی برند نیز راه‌گشا و مفید خواهد بود.

طراحی لانچ پلن (برنامه رونمایی) خلاق در آژانس برندسازی زیگما۸

حال با خواندن این مطلب، برای دریافت مشاوره و بهره بردن از خدمات گوناگونِ ایونت، لانچ‌پلن، لانچ محصول، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، تبلیغات دیجیتال خلاق و … با شرکت تبلیغاتی زیگما۸ تماس بگیرید، یا برای آشنایی بیشتر با زیگما۸، صفحات خدمات و نمونه کارهای ما را ببینید. ما در زیگما۸ می‌توانیم با طراحی یک لانچ‌پلن مناسب بر اساس معماری برند، در لانچ برند یا لانچ محصول کنارتان باشیم.

  • Tweet

What you can read next

برندسازی و تبلیغات
توصیه‌هایی برای برندسازی و تبلیغات موثر در ایران: یک مصاحبه‌ی خواندنی
نقش آژانس‌های تبلیغاتی در حضور برندهای بین‌المللی در بازارهای ایران
8 practical methods we at Zigma8 use when designing your brand Identity in Qatar
8 نکته کاربردی برای طراحی هویت برند در فرایند برندسازی

Search

دسته ها

  • Advertising
  • عمومی

جدیدترین مطالب

  • مراحل طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی 360 درجه موفق

    طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی 360 درجه

  • اگر به فکر بازاریابی و برندینگ در شبکه‌های اجتماعی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این چهار نکته اساسی را به کار بگیرید.

    چهار گام مهم برای تولید محتوای مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

  • کتاب زیگما8، با عنوان «اندر آداب ارتباط خلاق» درباره‌ی بازاریابی، برندسازی و تبلیغات

  • 8 practical methods we at Zigma8 use when designing your brand Identity in Qatar

    8 نکته کاربردی برای طراحی هویت برند در فرایند برندسازی

  • هدایای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه

    هدایای تبلیغاتی؛ گزینه‌ای سخت یا آسان برای بازاریابی و برندینگ؟

تگها

ZIGMA8 | 360º Creative Communications
  • ویتنام
  • اوکراین
  • آلمان
  • کانادا
  • ایران
  • ویتنام
  • اوکراین
  • آلمان
  • کانادا
  • ایران
hello@v2.z84u.ir
Copyright © 2023 Zigma8. All rights reserved.

hello@v2.z84u.ir

Copyright © 2023 Zigma8. All rights reserved.

TOP
Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 5471