Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rocket domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function wp_enqueue_style was called incorrectly. Scripts and styles should not be registered or enqueued until the wp_enqueue_scripts, admin_enqueue_scripts, or login_enqueue_scripts hooks. This notice was triggered by the font handle. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3.0 افزوده شده است.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. بارگذاری ترجمه برای دامنه zn_framework زودتر از حد مجاز فراخوانی شد. این معمولاً نشان‌دهندهٔ اجرای کدی در افزونه یا پوسته است که خیلی زود اجرا شده است. ترجمه‌ها باید در عملیات init یا بعد از آن بارگذاری شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 6.7.0 افزوده شده است.) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 6121

Deprecated: Optional parameter $options declared before required parameter $alpha is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 3343

Deprecated: key(): Calling key() on an object is deprecated in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 790

Deprecated: key(): Calling key() on an object is deprecated in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/theme-functions-override.php on line 814

Deprecated: Optional parameter $depth declared before required parameter $output is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/hg-theme-framework/inc/mega-menu/class-mega-menu.php on line 152

Deprecated: Optional parameter $post_id declared before required parameter $width is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/zion-builder/hg-framework/inc/image-resizer/class-image-resize.php on line 287

Deprecated: Optional parameter $attachment_id declared before required parameter $width is implicitly treated as a required parameter in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-content/themes/kallyas/framework/zion-builder/hg-framework/inc/image-resizer/class-image-resize.php on line 296
انواع تبلیغات محیطی و روش اجرای آن‌ها - زیگما8

زیگما8

  • English
  • Italiano
  • Español
  • العربية
  • فارسی
  • Français
  • 简体中文
  • خانه
  • درباره
  • خدمات
  • کارها
  • ویدئوها
  • تیم
  • کارنگار
  • تماس
نقش آژانس تبلیغاتی در تبلیغات محیطی
Zigma8
شنبه, 13 آگوست 2022 / Published in عمومی

انواع تبلیغات محیطی و روش اجرای آن‌ها

شاید بارها در مکان‌های مختلف شهر، انواع تبلیغات محیطی را دیده‌اید که بسیاری از آن‌ها شما را به خود جذب کرده یا برخی دیگر آنقدر بدون خلاقیت بوده که حتی متن آن را هم نخوانده باشید.

برخی پژوهشگران، سابقه‌ی تبلیغات محیطی در جهان را بسیار پیش‌تر از ظهور ماشین آلات، انقلاب صنعتی و مدرنیته می‌دانند. در مقابل، برخی دیگر برآنند که تاریخ این رشته با تولید انبوه و نظام سرمایه‌داری و مصرف، گره خورده است.

تبلیغات محیطی چیست؟

تبلیغات محیطی نوعی از تبلیغات است که در محیط‌هایی مانند خیابان، فرودگاه، مراکز خرید، پارک‌ها و… برای عموم نمایش داده می‌شود. این نوع تبلیغات مانند تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و تبلیغ در سینما، نوعی از رسانه‌های جمعی هستند. از این رو برای انتقال پیام‌های عمومی، برندینگ و کمپین‌های تبلیغاتی مناسب هستند.

تبلیغات محیطی برای برندینگ کافی نیست!

درست نیست که تبلیغات محیطی بخش اصلی و هسته‌ی مرکزی یک کمپین قرار بگیرد چراکه این کار باعث می‌شود پیام اصلی کمپین ناقص و نادرست به مخاطب انتقال پیدا کند و همچنین میزان تأثیرگذاری کمپین با این کار، کمتر می‌شود. برای مثال اگر محتوای نوشتاری روی بیلبورد بیش از 10 کلمه باشد، نباید از مخاطب انتظار داشته باشیم که تحت تأثیر پیام قرار گیرد یا حتی دریافت خوبی از پیام داشته باشد زیرا بیشتر مخاطبین بیلبورد یا درحال رانندگی هستند یا به سرعت از کنار بیلبورد عبور می‌کنند و وقت چندانی ندارند که پیام طولانی روی بیلبورد را بخوانند و درک کنند. از این رو نمی‌توان برای یک کمپین تبلیغاتی صرفاً به تبلیغات محیطی بسنده کرد.

تبلیغات محیطی و انتقال پیام به مخاطب

انتقال یک پیام طولانی با معنایی پیچیده از طریق رسانه‌ای که مخاطبینش آن را فقط برای چند ثانیه -یا در بهترین حالت، چند دقیقه- می‌بینند، امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل است که تبلیغات محیطی -بیش از هر چیز- به عنوان یک کمپین تبلیغاتی جانبی در کنار تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی، تبلیغات پستی، تبلیغات چاپی و تبلیغات دیجیتال، استفاده می‌شود و تولید محتوای خلاق برای آن بسیار مهم است.

انواع تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی انواع گوناگونی دارد. در سال‌های اخیر نوع دیجیتال تبلیغات محیطی مانند بیلبوردهای تبلیغاتی دیجیتال نیز رشد چشمگیری داشته است. با این حال، انواع قدیمی تبلیغات محیطی مانند بیلبورد، بنر، استرابورد، لمپ‌پست و … همچنان جایگاه ویژه‌ی خود را دارند.

بیلبورد تبلیغاتی

تبلیغات محیطی از نوع بیلبوردیِ آن، گران‌ترین شکل تبلیغات محیطی‌ست و پس از آن، بنرهای بزرگ ایستاده و بنرهای کوچک متصل‌شده به تیرهای چراغ برق (لمپ پست)، به ترتیب اشکال متوسط و کم‌هزینه‌ی این نوع از تبلیغات هستند. بیلبوردها در جلب توجه مخاطب، نقش بسیار مهمی دارند ولی گستره‌ی جغرافیایی کوچک‌تری را پوشش می‌دهند. تبلیغات با بنرهای کوچک، کم‌تر جلب توجه می‌کنند اما با هزینه‌ی مشابه می‌توانند محدوده‌ی بسیار بزرگ‌تری را پوشش دهند.

نقش آژانس تبلیغاتی در تبلیغات محیطی

مهم‌ترین کارِ  هر برند که می‌خواهد تبلیغات محیطی را به بخشی از استراتژی کمپین تبلیغاتی‌اش تبدیل کند، انتخاب درست آژانس تبلیغاتی و همچنین توجه به این نکته است که آژانس مدنظر صرفاً یک واسطه‌ی فروش بیلبورد و بنر نباشد.

تنها با انتخاب درست آژانس تبلیغاتی می‌توانید از کیفیت برنامه‌ریزی رسانه‌ای، زمان‌بندی رسانه‌ها، جانمایی رسانه‌ها متناسب با پیام و جامعه‌ی هدف، طراحی آرت‌ورک برای کمپین تبلیغاتی محیطی و تولید محتوای خلاق توسط یک تیم حرفه‌ای مطمئن شوید. یک آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای، هم کارهایی مانند طراحی استند تبلیغاتی، بنر و بیلبورد را انجام می‌دهد، هم بهترین ترکیب ممکن از مکان‌های نمایش را برای این تبلیغات انتخاب می‌کند و علاوه بر این فعالیت‌ها، بر اجرای درست کمپین نیز نظارت دارد. تمام این کارها می‌توانند ضامن موفقیت کمپین تبلیغاتی شما باشند.

تبلیغات محیطی و برندینگ با آژانس تبلیغاتی 360 درجه زیگما8

اگر با یکی از حرفه‌ای‌ترین آژانس‌های تبلیغاتی ایران -مانند زیگما8- کار کنید، هم کمپین تبلیغاتی و برندینگ خوبی برایتان طراحی و اجرا خواهد شد و هم خیالتان از برنامه‌ریزی رسانه‌ای درست، اجاره‌ی بهترین مکان‌های ممکن برای تبلیغات محیطی با مناسب‌ترین قیمت، کیفیت بالای چاپ و نصب به موقع تبلیغ‌ها راحت خواهد بود.

به یاد داشته باشید که اجرای تبلیغات محیطی جذاب و کارآمد، نیازمند توجه شبانه‌روزی و پیگیری مداوم است. به همین خاطر است که هر آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای حداقل یک نفر را به عنوان مسئول بررسی تبلیغات در حال اجرای مشتریانش دارد. این فرد، هر صبح و هر شب وضعیت بیلبوردها و بنرها را بررسی می‌کند و به آژانس و مشتری درمورد مشکلات احتمالی، مانند پارگی بنر، خرابی چراغ‌ها، مشکلات نصب و…گزارش می‌دهد.

اجرای تبلیغات محیطی اثربخش به کمک یک آژانس تبلیغاتی 360 درجه

یک آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای، فقط با یک مرکز چاپ کار می‌کند و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی درست، بر صفر تا صد انجام کار نظارت دارد وخود را مسئول می‌داند که همه کارها به بهترین شکل ممکن اجرا شوند. در چنین حالتی، روی کار مرکز چاپ نظارت وجود دارد تا همه‌ی طرح‌ها با کیفیت و رنگ مشابه آماده شوند. حتی اگر لازم باشد کار چاپ در چند مرکز انجام شود، آژانس تبلیغاتی از یکسان بودن لوازم مورد استفاده و پروفایل رنگ‌ها در همه‌‌ی مراکز مطمئن می‌شود.

بنابراین اگر به دنبال مجموعه‌ای حرفه‌ای هستید که در کنار تبلیغات محیطی بتوانید در مورد کارهای برندینگ، تبلیغات تلویزیونی، ساخت تیزر تبلیغاتی، طراحی استند تبلیغاتی، طراحی بنر، برنامه‌ریزی کمپین، برنامه‌ریزی رسانه‌ای و تولید محتوای خلاق نیز به آن اطمینان کنید، با ما تماس بگیرید.

  • Tweet

What you can read next

زیگما8؛ برنده جایزه‌ی سیمرغ چاپ برای نفیس‌ترین اثر چاپی در تبلیغات
تأثیر شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال
برندینگ و بازاریابی در اینستاگرام
زیگما8، برگزیده بهترین طراحی بسته‌بندی از Design Rush

Search

دسته ها

  • Advertising
  • عمومی

جدیدترین مطالب

  • مراحل طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی 360 درجه موفق

    طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی 360 درجه

  • اگر به فکر بازاریابی و برندینگ در شبکه‌های اجتماعی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این چهار نکته اساسی را به کار بگیرید.

    چهار گام مهم برای تولید محتوای مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

  • کتاب زیگما8، با عنوان «اندر آداب ارتباط خلاق» درباره‌ی بازاریابی، برندسازی و تبلیغات

  • 8 practical methods we at Zigma8 use when designing your brand Identity in Qatar

    8 نکته کاربردی برای طراحی هویت برند در فرایند برندسازی

  • هدایای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه

    هدایای تبلیغاتی؛ گزینه‌ای سخت یا آسان برای بازاریابی و برندینگ؟

تگها

ZIGMA8 | 360º Creative Communications
  • ویتنام
  • اوکراین
  • آلمان
  • کانادا
  • ایران
  • ویتنام
  • اوکراین
  • آلمان
  • کانادا
  • ایران
hello@v2.z84u.ir
Copyright © 2023 Zigma8. All rights reserved.

hello@v2.z84u.ir

Copyright © 2023 Zigma8. All rights reserved.

TOP
Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/z84u/public_html/v2.z84u.ir/wp-includes/functions.php on line 5471